...är det ju inte just nu men är det någon som vet när det kommer vara det nästa gång?
Någon med inblick i IKEA?
 
Fråga den här killen
Ingvarkampradlow.jpg
 
Jag hoppas att Ingvar inte sitter med i såna beslut fortfarande...
 
Sorry! Kunde inte låta bli. ;)
 
Har för mig att det är runt vecka 40-45 och 5 - 10.
Någonstans däromkring.

Skall se om jag kan få reda på nånting av min vän på IKEA.
 
När jag frågade på IKEA svarade de "det är ingen som vet om det NÅGONSIN kommer tillbaka".

Yeah rite! ;D
 
Haha jo jag känner igen resonemanget.
Skulle handla kök på våren egentligen men hade inte tid eller plats att förvara detta. Då sa dom "Ja ser du vi tror att detta endast gäller vid detta tillfället"
Kontaktade en gammal vän som jobbar på IKEA och där blev svaret " Haha det kommer igen vecka 40-45, detta blir troligtvis en drive som fortsätter 1-2 ggr per år"
Skönt med vänner på rätt plats ibland ;D
 
Hehe....jo vi misstänkte väl att det skulle bli så, men det var skönt att få svar på det för vi ska köpa kök nu under hösten, och då kan man ju lika gärna vänta tills köksveckorna kommer igen.
 
Vad är "köksveckor"? ???
 
Köksveckor är ett "erbjudande" där du får 1000:- insatt på ditt IKEA family-kort för varje 10 000:- du handlar kök för.
 
Tur man köper dyrt snickarbyggt kök så man slipper vänta........... ;)
 
Vi beställde vårt IKEA kök på köksveckorna som slutade i början av maj i år.
Men köket kommer inte förran vecka 30 till oss. Det gick alldeles utmärkt att skjuta på beställningen. Vi beställde även en måttanpassad bänkskiva och det var inga problem heller.
 
Vi beställde 2 veckor INNAN köksveckorna förra året......snacka om retligt!!!!! :(
 
pappskallen skrev:
Tur man köper dyrt snickarbyggt kök så man slipper vänta........... ;)
Reser hellre till värmen för pengarna som man sparar ;D
 
drx skrev:
Reser hellre till värmen för pengarna som man sparar  ;D
var i Mexico i 5 veckor i vinter........... ;D
Ska man dessutom leva med sitt kök i 30 år sparar jag hellre ett eller två år extra och får det som jag vill ha det.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.