Det här är mitt och min bästa väns kök. Vi bor tillsammans i en hyreslägenhet i Göteborg. Vi gör det bästa vi kan med de resurser vi har. Alla andra har jättefina kök, prydliga och städade. Därför vill vi visa hur det kan se ut hos två studenter
Till exempel har vi nyligen investerat i en begagnad diskmaskin och placerat den i bildens högra hörn. Vi har haft lite dåligt med tallrikar och försöker ta tillvara på det vi har, så gott det går.
Med vänliga hälsningar, Daniel Fristedt och Sebastian Sjö.
Till exempel har vi nyligen investerat i en begagnad diskmaskin och placerat den i bildens högra hörn. Vi har haft lite dåligt med tallrikar och försöker ta tillvara på det vi har, så gott det går.
Med vänliga hälsningar, Daniel Fristedt och Sebastian Sjö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 605 inlägg
Fantastiska studentbilder.
Haha! Korvgrillningen var bäst!
Påminner om en kompis som är ensamstående lastbilschaufför. Han är sällan hemma, men när han är det så lagar han mat i vattenkokaren. Eller, laga mat är väl synd att säga. Koka ägg, värma ärtsoppa i plastkorv och så vidare... Har funderat på om vi skulle göra en kokbok av hans matlagningsfärdigheter!
Påminner om en kompis som är ensamstående lastbilschaufför. Han är sällan hemma, men när han är det så lagar han mat i vattenkokaren. Eller, laga mat är väl synd att säga. Koka ägg, värma ärtsoppa i plastkorv och så vidare... Har funderat på om vi skulle göra en kokbok av hans matlagningsfärdigheter!
Haha, den boken hade jag försökt få tag på. Tips och trix-lösningar är väldigt spännande, särskilt delen med att laga mat i vattenkokarenNorrhyttan skrev:Haha! Korvgrillningen var bäst!
Påminner om en kompis som är ensamstående lastbilschaufför. Han är sällan hemma, men när han är det så lagar han mat i vattenkokaren. Eller, laga mat är väl synd att säga. Koka ägg, värma ärtsoppa i plastkorv och så vidare... Har funderat på om vi skulle göra en kokbok av hans matlagningsfärdigheter!
Vad kul att du nämner det! Min kompis viftade med en flaska Bacardi och hojtade "den här måste vara med!"mexitegel skrev:
Klicka här för att svara