Det här är mitt och min bästa väns kök. Vi bor tillsammans i en hyreslägenhet i Göteborg. Vi gör det bästa vi kan med de resurser vi har. Alla andra har jättefina kök, prydliga och städade. Därför vill vi visa hur det kan se ut hos två studenter :)

Till exempel har vi nyligen investerat i en begagnad diskmaskin och placerat den i bildens högra hörn. Vi har haft lite dåligt med tallrikar och försöker ta tillvara på det vi har, så gott det går.

Med vänliga hälsningar, Daniel Fristedt och Sebastian Sjö.

kök2_danielfristedt.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



kök1_danielfristedt.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



kök3_sebastiansjö.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



kök4_sebastiansjö.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



kök5_sebastiansjö.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pysslarn och 5 till
  • Laddar…
Gnagare i Bajenhöjden skrev:
Fantastiska studentbilder.
Haha, tack så mycket :D
 
  • Gilla
Gnagare i Bajenhöjden
  • Laddar…
Haha! Korvgrillningen var bäst!
Påminner om en kompis som är ensamstående lastbilschaufför. Han är sällan hemma, men när han är det så lagar han mat i vattenkokaren. Eller, laga mat är väl synd att säga. Koka ägg, värma ärtsoppa i plastkorv och så vidare... Har funderat på om vi skulle göra en kokbok av hans matlagningsfärdigheter!
 
Finns inte en chans i universum att ni är studenter. Jag ser inte tillstymmelse till en enda ölflaska i hela köket.
Jag tror ni trollar ;)
 
Norrhyttan skrev:
Haha! Korvgrillningen var bäst!
Påminner om en kompis som är ensamstående lastbilschaufför. Han är sällan hemma, men när han är det så lagar han mat i vattenkokaren. Eller, laga mat är väl synd att säga. Koka ägg, värma ärtsoppa i plastkorv och så vidare... Har funderat på om vi skulle göra en kokbok av hans matlagningsfärdigheter!
Haha, den boken hade jag försökt få tag på. Tips och trix-lösningar är väldigt spännande, särskilt delen med att laga mat i vattenkokaren :)

mexitegel skrev:
Finns inte en chans i universum att ni är studenter. Jag ser inte tillstymmelse till en enda ölflaska i hela köket. Jag tror ni trollar ;)
Vad kul att du nämner det! Min kompis viftade med en flaska Bacardi och hojtade "den här måste vara med!" :p jag var inte helt övertygad så den hamnade placerades bakom hyllan hehe.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Daniel Patch Fristedt skrev:
Haha, den boken hade jag försökt få tag på. Tips och trix-lösningar är väldigt spännande, särskilt delen med att laga mat i vattenkokaren :)
Vi spånade även om att göra en Halv åtta hos mig-parodi med honom i huvudrollen.
 
Äntligen lite äkta diskbänksrealism!

//Ronnie
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.