Hej!
Jag är total nybörjare på renoveringar men har ändå bestämt mig för att renovera köket ( har möjligtvis tagit mig lite vatten över huvudet).
Köket är beställt från Ikea till början av Juli och det mesta ska göras själv med lite hjälp av en vän som är hantverkare.
Det jag mest undrar nu är när man ska kontakta rörmokare och elektriker? För sådant utför jag inte själv givetvis

är det helt omöjligt att få tag i elektriker och rörmokare nu såhär innan semestern?