Jag har electrolux induktion, inte precis samma plattkonfig men den kokar upp vattnet innan jag hinner ta fram havregrynen på morgonen för grötfrulle. Men då måste elektrikern koppla den rätt så du får 7 kw eller vad han malde om. Läge P. Lite jobbiga fläktar som drar igång annars jävligt bra.