Hej!

Vi har bestämt oss för att renovera vårt kök och nu vill jag köpa en induktionshäll.

Har någon av er någon av dessa modeller?
  • ELECTROLUX HOB850MF
  • SIEMENS EX975LXC1E iQ700
Skulle uppskatta era åsikter! Tack!
 
  • Svart Electrolux induktionshäll med synliga kokzoner och kontrollpanel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modern Siemens induktionshäll med fem kokzoner och touchkontroller i rött visas ovanifrån.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat av moderator:
Jag har electrolux induktion, inte precis samma plattkonfig men den kokar upp vattnet innan jag hinner ta fram havregrynen på morgonen för grötfrulle. Men då måste elektrikern koppla den rätt så du får 7 kw eller vad han malde om. Läge P. Lite jobbiga fläktar som drar igång annars jävligt bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.