Är i planeringsstadiet för ett nytt kök. Vad tror ni om detta? Ser det lite konstigt ut med bara ett överskåp.
Hade gärna haft diskmaskinen lite upphöjd men jag får inte ihop det
Det går inte att bifoga bild i själva meddelandet. Du måste lägga ut bilden på en hemsida och sedan länka till den vhja YABBC tagg nr 2 från vänstre: plassera länken mellan url] och [url.
Hoppas detta blev möjligt att förstå.
mvh hanneli
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.