2 492 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Köksplanering hos IKEA, hur går det till?
Hej
Korta frågor om hur köksplaneringen hos IKEA går till.
- Beställer man en tid eller är det nummerlappssystem?
- Hur lång tid får man med köksplaneraren?
- Vilken tid är bäst att vara där så man får vara ostörd, fredagkväll?
/A
Korta frågor om hur köksplaneringen hos IKEA går till.
- Beställer man en tid eller är det nummerlappssystem?
- Hur lång tid får man med köksplaneraren?
- Vilken tid är bäst att vara där så man får vara ostörd, fredagkväll?
/A
Hej
När vi planerade var det bara att gå dit och sätta sig vid datorn, sedan kommer köksplaneraren runt och hjälper till. Jag tror att hur skiljer sig lite från varuhus till varuhus, jag skulle välja ett mindre om du har ett val.
Vi hade flera olika under den tiden som vi satt.Tyckte inte att detta vart hellt optimallt då man hela tiden behövde förklara lösningen.
Korta svar...
Nej inte där vi var
Ett par timmar
Torsdag, fredag & dagtid vardagar
När vi planerade var det bara att gå dit och sätta sig vid datorn, sedan kommer köksplaneraren runt och hjälper till. Jag tror att hur skiljer sig lite från varuhus till varuhus, jag skulle välja ett mindre om du har ett val.
Vi hade flera olika under den tiden som vi satt.Tyckte inte att detta vart hellt optimallt då man hela tiden behövde förklara lösningen.
Korta svar...
Nej inte där vi var
Ett par timmar
Torsdag, fredag & dagtid vardagar
Jag laddade ner progget Ikea Kitschen.
Ritade och efter 1 vecka och 40 timmar så löste jag det ultimata.
Tog med bärbara och fick en person som skulle titta på den och gav tummen upp! Jag hade tänkte på "triangeln" och bra arbetsyta sidan om spis + diskho. Diskmaskin vid disckho samt där glas/tallrik skulle vara.
Sen gjorde han lite tillval som täckskiva o.s.v.(Hade probbe med det i progget) + typ av handtag o.s.v.
Sen bad han mig återkomma om 20 min. (Fan smart Malmö har restaurangen nära köksavdelningen så man blev 54 kr fattigare!) och sen fick man slutgiltiga priset och alla grejor fanns hemma.
Ok, sen efter 1h hade man alla sakerna hemma utom handtag för jag var lite tveksam på den biten.
Smidigt! Toppklass service!
Ritade och efter 1 vecka och 40 timmar så löste jag det ultimata.
Tog med bärbara och fick en person som skulle titta på den och gav tummen upp! Jag hade tänkte på "triangeln" och bra arbetsyta sidan om spis + diskho. Diskmaskin vid disckho samt där glas/tallrik skulle vara.
Sen gjorde han lite tillval som täckskiva o.s.v.(Hade probbe med det i progget) + typ av handtag o.s.v.
Sen bad han mig återkomma om 20 min. (Fan smart Malmö har restaurangen nära köksavdelningen så man blev 54 kr fattigare!) och sen fick man slutgiltiga priset och alla grejor fanns hemma.
Ok, sen efter 1h hade man alla sakerna hemma utom handtag för jag var lite tveksam på den biten.
Smidigt! Toppklass service!
Klicka här för att svara