5 769 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
Köksleverantörer och tillverkare - Härjedalskök?!
Medlem
· Västra götaland
· 12 inlägg
Hej! Jag och tjejen ska nog skaffa byta ut köket, ett Marbodal från 80talet med släta luckor.
Kollade in Härjedalskök och tyckte nog att det verkade okej. Inte så värst dyrt heller, antar att det är något slags budgetmärke? Jag mailade iallafall angående att få ett gratis hembesök, så får väl se vad dom säger.
Vad har ni för erfarenheter av Härjedalskök?
Samt, vad kan ni annars rekommendera för kök?
Till ett rimligt pris, vill kunna ta köket på avbetalning.
Mvh J
Kollade in Härjedalskök och tyckte nog att det verkade okej. Inte så värst dyrt heller, antar att det är något slags budgetmärke? Jag mailade iallafall angående att få ett gratis hembesök, så får väl se vad dom säger.
Mvh J
Hur gick det sen?J Johnny Af Gustaf skrev:Hej! Jag och tjejen ska nog skaffa byta ut köket, ett Marbodal från 80talet med släta luckor.
Mvh J
Det är dyrt med Härjedalskök och dem har många missnöjda kunder när man bo.a läser Reco eller här http://kopejharjedalskok.se/
Klicka här för att svara