Satt och kollade igenom lite olika kökskataloger och tänkte på hur olika de är. Vissa är lika flashiga som franska designtidningar medan andra visar mer vardagssituationer. En del är grymt svåra att hitta i medan andra har alla detaljer bra förklarade så man förstår.

Vad tycker ni om kökskataloger, vilka är bra vilka är dåliga?
 
P
Genom att vi bygger själva i lösvirke så hade vi en gedigen hög med olika kökskataloger hemma innan vi bestämde oss, majoriteten av tiden gick dock åt att leta fram info via nätet så när det kom till kritan så var inte katalogerna det som avgjorde vårt val av kök. Vi valde till slut mellan Noblessa och Marbodal, var på besök hos Noblessa och fick köket uppritat, bra bemötande men i slutändan så blev det Marbodal eftersom de även hårdvaxar valnöt och inte bara oljar, plus att det faktiskt blev billigare med Marbodal än Noblessa. Bra och proffsigt bemötande av båda parter, känns ändå mer gediget med Marbodal, men det är min högst personliga åsikt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.