1 020 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Köksideerna går framåt...
Nu har jag börjat komma framåt..
Står i valet o kvalet mellan följande möjligheter och problem..

Har tankar på att antinge ha spisen ute i "öppnare delen" alternativt i "köksdelen".

Bardisk tror jag att jag har strukit...
Har dock börjat titta lite på denna

Skära av ena sidan samt bygga nån sorts "hok-on" funktion så man kan häkta på extra bordet när det krävs...
Vad tycks...
Har mallat upp hela lägenheten och då ser den ut enligt följande..

Råd?
Synpunkter?
Tankar ideer?
Mottages tacksamt!
Ha en bra påsk..
Om någon önskar pilla i original filer
- Google Sketchup eller Ikea homeplanner så är jag oändligt tacksam..
Lägger dem här..
http://docs.google.com/leaf?id=0By75UQiL20tGOGQ0YmU1MDgtMjEwNC00OWRmLTk3M2EtMTU0YzliZTY0ZDhh&hl=en
Ytterligare bilder etc
http://picasaweb.google.se/jtfholm/Nyaritningar?feat=directlink
Står i valet o kvalet mellan följande möjligheter och problem..

Har tankar på att antinge ha spisen ute i "öppnare delen" alternativt i "köksdelen".

Bardisk tror jag att jag har strukit...
Har dock börjat titta lite på denna

Skära av ena sidan samt bygga nån sorts "hok-on" funktion så man kan häkta på extra bordet när det krävs...
Vad tycks...
Har mallat upp hela lägenheten och då ser den ut enligt följande..

Råd?
Synpunkter?
Tankar ideer?
Mottages tacksamt!
Ha en bra påsk..
Om någon önskar pilla i original filer
- Google Sketchup eller Ikea homeplanner så är jag oändligt tacksam..
Lägger dem här..
http://docs.google.com/leaf?id=0By75UQiL20tGOGQ0YmU1MDgtMjEwNC00OWRmLTk3M2EtMTU0YzliZTY0ZDhh&hl=en
Ytterligare bilder etc
http://picasaweb.google.se/jtfholm/Nyaritningar?feat=directlink
Klicka här för att svara