Vi har en Cylinda Sunda. I instruktionerna står att man bör rengöra hela innanmätet var tredje månad eller så. Det gör man ju inte men jag rengjorde den helt nu efter två år. Det var ett tunt lager fett över allting. Det var väldigt lätt att plocka isär hela motor-fläktenheten, och fläktbladen går att diska.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.