Håller på att bygga en spiskåpa till fläkten. För att förbättra uppsamlingen av os tänkte jag bygga en grund volymkåpa, men hur djup behöver sen vara för att göra skillnad? Märker man av någon skillnad med en 5 cm sarg runt? Har tyvärr inte utrymme att göra den för djup.