Håller på att bygga en spiskåpa till fläkten. För att förbättra uppsamlingen av os tänkte jag bygga en grund volymkåpa, men hur djup behöver sen vara för att göra skillnad? Märker man av någon skillnad med en 5 cm sarg runt? Har tyvärr inte utrymme att göra den för djup.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.