680 läst ·
5 svar
680 läst
5 svar
Köksfläkt låter plötsligt mycket högt.
Hej, vi har en köksfläkt från Electrolux med model nummer EFP60466X , PNC 924 122 241 .
Idag låter köksfläkten extra hög vid lukt sugning, känns som motor går mycket effektivare .
Inget har gått sönder , allt ser som vanligt ut när man tar bort fett filter och titta in.
Vad kan det vara för fel ?
Jag är tacksamma och ta emot alla svar, tips , hjälps.
Huset är från 2013 så gissar jag att fläkten är lika gammal.
Tack på förhand.
Idag låter köksfläkten extra hög vid lukt sugning, känns som motor går mycket effektivare .
Inget har gått sönder , allt ser som vanligt ut när man tar bort fett filter och titta in.
Tack på förhand.
kajboet är bortblåstC Cuong Le skrev:Hej, vi har en köksfläkt från Electrolux med model nummer EFP60466X , PNC 924 122 241 .
Tack på förhand.
fel PNC
men kul att se att en gammal supersilence fortfarande är igång
en bra fläkt
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Hej och tack, vet inte vad kajboet är. Har sökt lite på google och youtube men får inte riktigt upp vad kajboet är och var den sitter.returen skrev:
Ifall det är så som du säger , är det något man kan göra för att fixa problemet ?
Kan man köpa ett sådant på nätet och sätta dit där det ska vara ? Tex .
Tack på förhand .
kajorna bygger bo i skorstenarC Cuong Le skrev:Hej och tack, vet inte vad kajboet är. Har sökt lite på google och youtube men får inte riktigt upp vad kajboet är och var den sitter.
Ifall det är så som du säger , är det något man kan göra för att fixa problemet ?
Kan man köpa ett sådant på nätet och sätta dit där det ska vara ? Tex .
Tack på förhand .
men du har troligen fått knas på kretskortet
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden