Är mitt uppe i en total köksrenovering, byter plats på kök och vardagsrum vilket ju så klart drar med sig mycket annat så klart
:nya vattendragningar nytt avlopp fönster som är för låga för köksbänken mm mm.

Och när man ändå är i gång så är det ju lika bra att göra det där lilla extra....som altan dörr med högt fönster bredvid..att det är sågspån i väggarna som kommer som en lavin ända upp från nock när man kapar upp väggen ...tja det tar väl en liten stund till ..
lika bra att tömma hela väggen och i med Isover och dessutom öka tjockleken, ny panel....målning , nya vindskivor plåtdetaljer mm...

Det hela började med att jag hittade nya ekluckor på blocket perfekt att fresha upp vårt befintliga kök med....

Hm..Hur blev det så här igentligen.
Och Varför lär jag mig aldrig att inte vara sådan tidsoptimist DET ÄR BARA ATT .....
Jo visst ...finns inget som heter BARA.
Räkna med dubbelt så bökigt , dubbelt så dyrt och tre gånger tid....då snackar vi !! :rolleyes:

Fast det är igentligen tur att man inte har en verklighetsuppfattning på topp, för annars så skulle man väl aldrig våga börja några projekt.
:)

Känner igen det du skriver... men det är BARA ATT göra en pessimistisk tidsuppskattning och multiplicera med pi (3,14) så brukar man komma ganska nära sanningen ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.