Vi har oxå en blandare med beröringsfri funktion. Jag tycker det är väldigt bra, framförallt att man slipper dra i spak/handtag med kladdiga händer. Använder funktionen väldigt mycket. Sen är det ju givetvis handtag för varm o kallvatten, precis som på vilken blandare som helst. Enda gången man startar vattnet utan att man egentligen vill är när man torkar runt blandaren.
Vår blandare är en Oras, den har även temperaturvisning. Inget batteri, utan kopplad direkt till vägguttag under diskbänken. Har haft blandaren 7-8 år nånting. Lite strul har det dock varit, har fått byta magnetventilen en gång o sensordelen 2 gånger, det har dock gått på garantin.
På det stora hela är jag nöjd o sambon mindre nöjd, hon tyckte framförallt den va onödigt dyr🙈