Vi har ett kök där vi gillar stommar, inredning och luckor. Men skivan är slut, en ikea laminat. Om vi fixade skivan skulle vi lätt kunna behålla köket 10 år till.
En galen tanke är om man kan på något sätt gjuta en betongskiva ovanpå laminatskivan på något sätt, har det gjorts förut? Inser att den blir lite högre men vi är långa i familjen, om kan man gjuta typ 15mm så gör inte det något.
Är detta ens möjligt, och isf hur gör man?