Hur är det med dessa lite läckra höga pipar, blir det mer skvätt runt omkring än med den traditionella pipen?

Sedan ser jag efter idogt sökande att det finns knappt några med rostfritt utseende...
 
Jo, nog kan det bli lite mera skvätt än med de vanliga, men jag tycker nog bekvämligheten överväger. Och så länge silen är i gott skick och trycket bra så är det ingen större skillnad skvättmässigt.
 
Håller med Egge, det är jätteskönt att komma åt under pipen... vi har dessutom tagit bort "låsanordningen" i vår kran så vi kan vrida den mer än de gradantal de flesta kranar tillåter, dvs jag kan ha en kastrull på bänken bredvid diskhon och fylla den med vatten...
 
Låter himla bra, då får det nog bli en sådan.
TACK :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.