2 148 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Köksarmaturer
Håller med Egge, det är jätteskönt att komma åt under pipen... vi har dessutom tagit bort "låsanordningen" i vår kran så vi kan vrida den mer än de gradantal de flesta kranar tillåter, dvs jag kan ha en kastrull på bänken bredvid diskhon och fylla den med vatten...
Klicka här för att svara