Jag hade gjort liten köksskåp men det blev tom bakom den mellan skåpet och väggen alltså avstånd kan ni komma på nåt förslag hur gör jag så att det blir bra och fint .Jag tacksam för ert hjälp.
Enklaste vore väl en djupare täcksida och bänkskiva som går ända in till väggen.
Nu ser det ut som du har bänkskivan och då skulle jag bygga ett högre "skåp" bakom så du får en hylla lite högre upp bakom skåpet.
Nu ser det ut som du har bänkskivan och då skulle jag bygga ett högre "skåp" bakom så du får en hylla lite högre upp bakom skåpet.
Båda lösningarna som p-plats kommer med är alternativ som löser det.
Ett annat alternativ (om du inte vill ha hylla upp över bänkskåpet eller göra något med bänkskivan) är att i hålet på ovansidan fälla in en plankbit i typ ek och i den ha tex infällda uttag för maskiner. På sidan skulle du kunna ha någon hylla typ Ikeas variant nedan.
Ett annat alternativ (om du inte vill ha hylla upp över bänkskåpet eller göra något med bänkskivan) är att i hålet på ovansidan fälla in en plankbit i typ ek och i den ha tex infällda uttag för maskiner. På sidan skulle du kunna ha någon hylla typ Ikeas variant nedan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara

