Är det någon som har köpt? Nöjda eller besvikna?

Nej har inte köpt, men sök på Epoq här i forumet så får du många trådar att läsa om detta kök vs andra osv.

/M

mikkat skrev:
Nej har inte köpt, men sök på Epoq här i forumet så får du många trådar att läsa om detta kök vs andra osv.

/M
Vet inte om jag använder sökfunktionen på fel sätt, men jag hittar bara ett inlägg förutom detta om jag söker på Epoq..........

Dweia skrev:
Vet inte om jag använder sökfunktionen på fel sätt, men jag hittar bara ett inlägg förutom detta om jag söker på Epoq..........
När du söker måste du sätta "Föregående år" där det står "Poster gjorda" för att få fram alla trådar. Annars är default alla postar gjorda denna vecka.

Ett förtydligande är då att köken inte säjs i Rustas regi utan över nätet av Epoq. Rusta agerar endast visningslokal.

Vitvaror kan man dock köpa på Rusta om man vill...

Har köpt Atlas kyl K173A och frys F173A. Nöjd med skåpens kylande funktion, men frysfackens luckor och lådor känns lite veka när man tar ut dem och den tjocka isoleringen i väggarna på både kylen och frysen gör att de ryms betydligt mindre i dessa 173 cm höga skåp än våra gamla på 160 cm.

Dweia skrev:

Använd Goggel som sökmotor! Avancerad sökning.

eller klistra in detta i sökfältet på googel.   Sökord site:www.byggahus.se   byt ut sökord mot vad du vill

T
Dweia skrev:
Finns hur mycket som helst, bara man söker på rätt sätt: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=8940

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.