Tack Osiris!
Ser oxå jättefint ut (färdigt el inte!).. Sluttar taket mot "kokböckerna" eller är det en synvilla? :)

-

Ursäkta för att vi lånade din tråd lite DubbelAdam :)

Mvh Sandra
 
Snigla skrev:
Tack Osiris!
Ser oxå jättefint ut (färdigt el inte!).. Sluttar taket mot "kokböckerna" eller är det en synvilla? :)

-

Ursäkta för att vi lånade din tråd lite DubbelAdam :)

Mvh Sandra
Tack!

Taket sluttar :-). Bilden gör att det ser lite mer ut än i verkligheten, men det finns inte en linje som är rak i det här huset :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.