OK. Men hur du än gör kommer några plintar på berget och några i jorden, eller?.
Det skulle ju i så fall betyda att du är rökt hursomhelst om du inte når frostfritt för berget.
Hoppas att du har berg under hela då...annars låter det ju som att du skulle bli tvungen att spränga bort berget för att kunna sätta alla plintarna i jorden. Och då finns det risk för sättningar.. :
Det beror ju på lite vad det är för mark under, är det en plätt som inte är grävd i på länge och har satt sig ordentligt, är någorlunda väldränerad och inte frostskjuter regelbundet så hade nog jag dragit några plintar i jorden och några på berget iallafall, om alternativet var att gräva upp hela skiten. Med rejäla sulor förstås för att minimera risken för sjunkning.
Men det är ju jag...
Lycka till med beslutet.