Har aldrig känt behovet att behöva bättre klingor eftersom jag aldrig upplevt snitten som dåliga med festool's egna, ett stort plus är ju att dom har börjat köra samma bredd på alla sina klingor så man inte måste byta kantlisten på skenorna så ofta.
Så som svar på din fråga utan något egentligen bättre vetande, festool's orginal klingor.