Hej!
Jag tänkte bara grundolja på trä utomhus innan vinter.
Är det tillräkligt eller vad är det minste man måste göra?
/Dec
 
Vad är det som bara ska grundoljas
 
Det är obehandlede plank.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.