Jag har använt den oljan i snart 47 år (strykning vartannat år) och jag lovar jag har en dörr som tillhör de snyggaste orginaldörrarna i samfälligheten som består av 115 hushåll.
Glöm bara inte att torka av överflödig olja efter 24-36 timmar
Glöm bara inte att torka av överflödig olja efter 24-36 timmar
Wow! Det blev en underbar förbättring.
Och då väcker vi denna tråden lite igen.
Jag håller på med fönster i tillbyggnaden. Tycker att det blir alldeles för rött och mörkt med teakolja. Gav nästan upp och köpte en Herdins oljebets Teak för det var det närmaste vi kunde komma. Men jag är egentligen inte nöjd ändå.. och frun kommer definitivt inte heller vara det…. 🙄
Menar ni att med kinesiskt olja så blir det minimalt med förändring? Vill helst ha det så likt som det är när det är slipat. Som t ex dörren tidigare i tråden.
Jag var på gång att börja olja in allt ikväll men tänkte att det måste ju finnas någon lösning.
Snälla säg att kinesiska oljan är nyckeln till allt.
Vi vill att detta rummet skall bli perfekt!
Jag håller på med fönster i tillbyggnaden. Tycker att det blir alldeles för rött och mörkt med teakolja. Gav nästan upp och köpte en Herdins oljebets Teak för det var det närmaste vi kunde komma. Men jag är egentligen inte nöjd ändå.. och frun kommer definitivt inte heller vara det…. 🙄
Menar ni att med kinesiskt olja så blir det minimalt med förändring? Vill helst ha det så likt som det är när det är slipat. Som t ex dörren tidigare i tråden.
Jag var på gång att börja olja in allt ikväll men tänkte att det måste ju finnas någon lösning.
Snälla säg att kinesiska oljan är nyckeln till allt.
Vi vill att detta rummet skall bli perfekt!
Klicka här för att svara