Har bytt till större (och TIG), säljer av min Kemppi.

Likriktare med tung trafo, dock med elektrisk styrning av svetsströmmen.
Äldre modell som håller i evigheter, inga komplicerade kretskort, endast enklare tyristorstyrning (robust och hållbar).
Fungerar perfekt, har ägt den i 10talet år och svetsat lite blandat med den.
Trivs bäst med 2.5or, blir lite varm om man ska köra 3.25or, Ok48 är favoritpinnen men äter det mesta som kan tänkas komma i dess väg.

Det ingår en ny automatisk hjälm och några kilo blandade pinnar, både 1.6 och 2 och 2.5mm.
Startklart med andra ord.
Går att provsvetsa med vid köp såklart.

1300:- med pinnar och hjälm.
Väger typ 40kg och hämtas i Huddinge.

Svetsmaskin "Super Kemppi" med svetskabel och svetshandtag på ett kaklat golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Informationstypskylt på en Kemppi Super Kempak svetsmaskin med tekniska specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svetsmaskin Super Kemppak med elektrodpaket och svetsskärm på ett kaklat golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
C corre skrev:
Har bytt till större (och TIG), säljer av min Kemppi.

Likriktare med tung trafo, dock med elektrisk styrning av svetsströmmen.
Äldre modell som håller i evigheter, inga komplicerade kretskort, endast enklare tyristorstyrning (robust och hållbar).
Fungerar perfekt, har ägt den i 10talet år och svetsat lite blandat med den.
Trivs bäst med 2.5or, blir lite varm om man ska köra 3.25or, Ok48 är favoritpinnen men äter det mesta som kan tänkas komma i dess väg.

Det ingår en automatisk hjälm och några kilo blandade pinnar.
Startklart med andra ord.
Väger typ 40kg och hämtas i Huddinge.

[bild] [bild] [bild]
Pris?
 
M Martcar02 skrev:
Pris?
Glömde, la precis till 1300:-
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.