1 305 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Katthult & Lammhult
Vi har tänkt köpa en smålandsvilla och står nu och väljer mellan Lammhult och Stora katthult. Eftersom vi vill ha ett så stort hus som möjligt hade vi tänkt oss Stora Katthult, men den kostar ca 100 000 kr mer, sedan tillkommer extrakostnad för större grund, tillägg för golv etc. Så det blir en del extra. Jag har inte haft möjlighet att få se ett Stora katthult ännu. Är det stor skillnad? Tycker ni det värt pengarna? Finns det några fördelar/nackdelar att välja ett Katthult framför ett lammhult förutom de extra kvadratmetrarna?
Jag skulle även bli extremt glad om någon har bilder på Katthult eller Lammhult. Inredda övervåningar på dessa är också mycket intressant.
Tacksam för svar.
Jag skulle även bli extremt glad om någon har bilder på Katthult eller Lammhult. Inredda övervåningar på dessa är också mycket intressant.
Tacksam för svar.
Hej, Vi bygger just nu stora katthult och är super nöjda. Var bygger ni? är det i närheten av växjö så kan jag nog ordna både bilder och visning av katthult. Vill du kan jag maila bilder på vårt katthult om du skickar ett meddelande med adressen.
Klicka här för att svara