Kortversionen
Ett oanvänt "Kärcher planfilter Nano för WD 7.xxx" bortskänkes mot avhämtning hemma hos mig i Stockholm, Årsta alternativt skickar jag det med postnords "Skicka hem" tjänst hem till dig till mot ersättning av fraktkostnaden på 59kr.
(Du ersätter mig för frakten efter du mottagit filtret i sådana fall och utan någon brådska.)
Längre utläggning
Då jag håller på att rensa ut/upp och kastar grejer dök ett oöppnat och då naturligtvis även oanvänt gammalt fel köp upp. Det är inget dyrt filter men det kändes synd att bara kasta det om det kan komma till användning för någon annan vilket det inte gjort för mig.
Filtret kan antingen hämtas gratis av mig hemma i Stockholm (årsta) eller så skickas det hem till dig via posten.
Frakt sker då med postnords "Skicka hem" tjänst till en kostnad av 59kr. Ersättning för frakten vill jag i så fall gärna ha men det är ingen brådska med det. Då du tagit emot och verifierat att det var det korrekta filtret samt att det även var i ett oanvänt skick så kan du väl skicka mig 59kr via swish som ersättning för frakten
Det är ett "Kärcher Planfilter Nano WD 7.xxx" som då skall passa till hela Kärchers WD 7 serie som jag förstått det.
EAN-nr på förpacknigen: 4039784550346
Tillverkarens art.nr från förpackningen.: 6.414-971.0
Skall passa till följande kärcher dammsugare i WD 7 Serien enligt Kärchers hemsida
WD 7.000
WD 7.200
WD 7.300
WD 7.500
WD 7.700
WD 7.700P
//Matte