Är det någon som provat Festools nya kap och gersåg. Jag klämde lite på en igår, kostar skjortan men har man behov så är nog detta sågarnas såg.
 
Jag har inte provat den,men väl klämt och petat!!Men den kanske inte är så dyr om man räknar på intjänad garageyta!?Den går att ställa en halvmeter närmare väggen än många andra gersågar,gejdrarna går ju framåt!
Vad kostar 1½ kvadratmeter garage.....?
 
Friggebo skrev:
Jag har inte provat den,men väl klämt och petat!!Men den kanske inte är så dyr om man räknar på intjänad garageyta!?Den går att ställa en halvmeter närmare väggen än många andra gersågar,gejdrarna går ju framåt!
Vad kostar 1½ kvadratmeter garage.....?
Det där ett shysst resonemang! Det var så jag motiverade en platt TV!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.