Hej.
Håller på att bygga ett cykelförråd och funderar på hur man brukar göra vid slutet av takstolar där vindskivorna skall sättas fast? Spelar det någon roll om man inte kapar av takstolarna i 90°? Det enda är väl att vindskivorna i så fall hamnar lite i vinkel?
Har ritat streck vart jag i så fall skulle kapa dom.