MathiasS #1 Medlem · Stockholm · 37 396 inlägg 25 jul 2006 09:58 MathiasS Medlem Stockholm 37 396 inlägg 25 jul 2006 09:58 #1 Tror dom kommer irritera sig mer på röken - se till att kyla med vatten så slipper du rök och det dämpar även ljudet (pyttelite).
Tror dom kommer irritera sig mer på röken - se till att kyla med vatten så slipper du rök och det dämpar även ljudet (pyttelite).
S Styx #2 Medlem · Västra Götaland · 896 inlägg 25 jul 2006 12:50 Styx Medlem Västra Götaland 896 inlägg 25 jul 2006 12:50 #2 Stenklipp kanske.. http://www.stenbolaget.se/utomhus/maskinuthyrning/stenklipp.html De lär väl i alla fall inte låta så hemskt mycket.. : Själv har jag precis skaffat en sådan här.. Sicket litet monster. http://www.partner-industrial.se/node47.asp?product_id=k750 EDIT: Stenklipp kanske t.o.m. lönar sig att köpa.. Enligt prislistan på http://www.platt-tjanst.se kostar den 1.200kr. Vet ej om det stämmer dock - men så står det i alla fall. EDIT 2: Motorkap finns här om du är sugen http://www.blocket.se/vi/8864512.htm?ca=15_s
Stenklipp kanske.. http://www.stenbolaget.se/utomhus/maskinuthyrning/stenklipp.html De lär väl i alla fall inte låta så hemskt mycket.. : Själv har jag precis skaffat en sådan här.. Sicket litet monster. http://www.partner-industrial.se/node47.asp?product_id=k750 EDIT: Stenklipp kanske t.o.m. lönar sig att köpa.. Enligt prislistan på http://www.platt-tjanst.se kostar den 1.200kr. Vet ej om det stämmer dock - men så står det i alla fall. EDIT 2: Motorkap finns här om du är sugen http://www.blocket.se/vi/8864512.htm?ca=15_s
U Ubbe #3 Medlem · 752 inlägg 29 jul 2006 10:30 Ubbe Medlem 752 inlägg 29 jul 2006 10:30 #3 Röken är ett problem om man inte har vatten. Hela byn låg i dimma när jag började kapa