B Budgethus #1 Medlem · 25 inlägg 13 mar 2007 18:46 Budgethus Medlem 25 inlägg 13 mar 2007 18:46 #1 Hej! Jag har tidigare skrivit inlägg och frågat er om erfarenheter av Hälsingestugor, men det verkar inte vara så många här som känner till något om dem och deras hus. Vi har blivit intresserade av att bygga deras största stuga (Sibo 101 kvm, för året-runt-boende), se HälsingeStugor - fritidshus timmerhus sommarstuga villor Jag undrar nu därför om det finns några fler företag som bygger hus i denna "stil" och storlek och som ni har erfarenhet av? Tack för hjälpen! Mvh, Snurre
Hej! Jag har tidigare skrivit inlägg och frågat er om erfarenheter av Hälsingestugor, men det verkar inte vara så många här som känner till något om dem och deras hus. Vi har blivit intresserade av att bygga deras största stuga (Sibo 101 kvm, för året-runt-boende), se HälsingeStugor - fritidshus timmerhus sommarstuga villor Jag undrar nu därför om det finns några fler företag som bygger hus i denna "stil" och storlek och som ni har erfarenhet av? Tack för hjälpen! Mvh, Snurre