2 519 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Känner nån till www.billigbyggemarked.dk?
Har tänkt köpa en fräs, siktar på en DeWalt 621K och det billigaste jag hittat hittills är på www.billigbyggemarked.dk, för motsvarande 2 410 SEK. Nån som känner till den butiken och har erfarenheter av den?
Eftersom ingen verkar ha prövat det här stället tidigare så gjorde jag det själv, dvs jag mailade dem några frågor om vad som följde med produkten jag var intresserad av att köpa, i det här fallet en Dewalt 621K överhandsfräs.
Det har nu gått två veckor sedan dess och jag har inte hört ett ljud från dem. Därmed anser jag att de bör undvikas.
Det har nu gått två veckor sedan dess och jag har inte hört ett ljud från dem. Därmed anser jag att de bör undvikas.
Skickade du mailet ett eller flera gånger?FemTummar skrev:Eftersom ingen verkar ha prövat det här stället tidigare så gjorde jag det själv, dvs jag mailade dem några frågor om vad som följde med produkten jag var intresserad av att köpa, i det här fallet en Dewalt 621K överhandsfräs.
Det känns inte så seriöst, har ju bara mobiltelefon.
mvh
kent
mvh
kent
Klicka här för att svara