8 149 läst ·
25 svar
8k läst
25 svar
Kaniner+Avenboksplantor=Inte bra!
Hej igen!
Har sedan sist tagit ytterligare 8 kaniner och alla relaterade problem har upphört. Inga grävda hål eller liknade i rabatter eller häckar längre. Kan starkt rekommendera att använda fälla då effektiviteten i förhållande till tidsinsatsen är fantastik.
//Calle
Har sedan sist tagit ytterligare 8 kaniner och alla relaterade problem har upphört. Inga grävda hål eller liknade i rabatter eller häckar längre. Kan starkt rekommendera att använda fälla då effektiviteten i förhållande till tidsinsatsen är fantastik.
//Calle
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Här där jag bor finns inga kaniner, men några harar.
Och en hel del rådjur.
Vi har inget som de vill gnaga på, men grannen, vars största passion är att driva upp träd från hela jorden från frö...
Vi, eller rättare sagt våra barn, hade kaniner, mest i burar förstås, när barnen var små/unga.
Vi har fortfarande en massa kaninhoppningshinder kvar i lådor på vinden.
Gulligare djur finns ju inte.
Så jag är glad att CalleSpeed omplacerar sina hardjur i stället för att stoppa dem i grytan!
(Vi har en gammal kaninbur som värprede åt hönsen nu
)
Och en hel del rådjur.
Vi har inget som de vill gnaga på, men grannen, vars största passion är att driva upp träd från hela jorden från frö...
Vi, eller rättare sagt våra barn, hade kaniner, mest i burar förstås, när barnen var små/unga.
Vi har fortfarande en massa kaninhoppningshinder kvar i lådor på vinden.
Gulligare djur finns ju inte.
Så jag är glad att CalleSpeed omplacerar sina hardjur i stället för att stoppa dem i grytan!
(Vi har en gammal kaninbur som värprede åt hönsen nu
Ingen kaninstek!Åsa Lund skrev:
//Calle
Redigerat:
Den här tekniken är lite mer macho
Catching Wild Rabbits using Snakes: BAREHANDED Rabbit Catch: https://www.youtube.com/watch?v=Wynx1ukwdVA
Catching Wild Rabbits using Snakes: BAREHANDED Rabbit Catch: https://www.youtube.com/watch?v=Wynx1ukwdVA
Klicka här för att svara