Vi har byggt ett Trivselhus i Malmö med Jasab som elinstallatör.

De har skött sig urdåligt och har nu gjort sig skyldiga till kontraktsbrott i och med att de inte har rättat till sina fel inom tre månader från besiktningsdatumet.

I och med detta har vi anlitat en annan elektriker.
Nu när man vet hur svårt det är att få tag i bra och pålitliga hantverkare vill jag bara dela med mig av detta.

Firman heter Thulins elektriska och ligger i Malmö.
De har en receptionist som svarar i telefonen som är trevlig och bra och deras kille som var hos oss heter Erik.

En MYCKET trevlig och bra hantverkare som ställde upp och rättade till dom felen som Jasab hade gjort på två dagar!!!

Firman står på gula sidornas internetkatalog.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.