1 810 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Kan någon rekommendera en fönsterinstallatör?
Hej!
Ofta läser man om hur missnöjda folk är med den ena eller andra fönsterinstallatören.
Så nu undrar jag: Kan ni rekommendera några fönsterinstallatörer? Dvs. företag som föreslår, ritar upp, bygger, levererar och installerar fönster.
I vårt fall har vi funderingar på att byta storlek/utformning på fönstren, så vi är mest
intresserade av företag som kan vara lite flexibla.
Vi befinner oss i västsverige.
hlsn I & F
Ofta läser man om hur missnöjda folk är med den ena eller andra fönsterinstallatören.
Så nu undrar jag: Kan ni rekommendera några fönsterinstallatörer? Dvs. företag som föreslår, ritar upp, bygger, levererar och installerar fönster.
I vårt fall har vi funderingar på att byta storlek/utformning på fönstren, så vi är mest
intresserade av företag som kan vara lite flexibla.
Vi befinner oss i västsverige.
hlsn I & F
Vi anlitade Wisy dvs elitfönster med montering. Allt gick smidigt och bra. Kom en säljare och mätte enligt våra önskemål, vi fick leveransen 2 dagar innan montörerna kom och monteringen gick på knappt 2 dagar. Sen körde dom bort dom gamla fönstren. Vi bytte 10 fönster + 1 altandörr. Vi bor i stockholm så jag kan inte svara på om det funkar lika smidigt i väst sverige
/C
/C
Säljarna och montörerna från Wisy har gått över till ekstrands,så nu är det nya säljare och montörer i Stockholm.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Någon som kan rekommendera en bra takläggare i Norrtäljeområdet?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Kan någon rekommendera seriös prisvärd dräneringsfirma nära Lund?
Grund & Markarbeten -
Hej. Är det någon här som kan rekommendera lämplig luftvärmepump till en friggebod 15kvm. Både värme o kylningsmöjlighet önskas.
Värmepumpar -
Kan någon rekommendera bra och prisvärda ytterdörrar/sidoljus?
Fönster & Dörrar -
Någon som kan rekommendera bra fönsterinstallatör?
Fönster & Dörrar