Jag har ett par fönster där jag skulle vilja ta bort dom pålimmade spröjsarna, kan man göra det eller kommer jag att spräcka rutan?

Om ni tror att det går att göra, har ni några råd om hur
jag bör gå tillväga?

Huset är ett parhus byggt av RB 1990.
 
Ett stort vasst stämjärn...men var försiktig risken är stor att du spräcker rutan om du använder en värmepistol kan det bli lättare men då ökar också risken att du spräcker rutan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.