Hejsan
Den här IDO-stolen från 2004 fyller upp lite långsamt.
Jag har kollat nere vid vredet på tillförselslangen men det finns inte något filter där att göra rent.
Jag tog loss den vit-gula grejen upptill och tog bort en hel del kalkavlagringar under dess utlopp (stolen finns på Gotland). Men tillförseln går relativt långsamt ändå. Med tanke på trycket i ledningarna känns det som om cisternen borde fyllas fortare än 4-5 minuter.
Kan det vara det vit-gula grejen som spökar? Jag ser inte nån möjlighet att ta isär den för rengöring.
Tack för hjälpen
Philip
Den här IDO-stolen från 2004 fyller upp lite långsamt.
Jag har kollat nere vid vredet på tillförselslangen men det finns inte något filter där att göra rent.
Jag tog loss den vit-gula grejen upptill och tog bort en hel del kalkavlagringar under dess utlopp (stolen finns på Gotland). Men tillförseln går relativt långsamt ändå. Med tanke på trycket i ledningarna känns det som om cisternen borde fyllas fortare än 4-5 minuter.
Kan det vara det vit-gula grejen som spökar? Jag ser inte nån möjlighet att ta isär den för rengöring.
Tack för hjälpen
Philip
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur renoverar/fräschar jag upp gamla fönster snabbast och enklast?
Fönster & Dörrar -
Snabba råd skulle verkligen uppskattas - är detta en bra luft/luft?
Värmepumpar -
Byggahus gör sajten snabbare genom att ta bort stora panoramaannonsen högst upp
Information & Feedback -
Avslutad: Snabba upp skrapningen av fasaden med smart maskin
Tävling -
Idag har vi gjort sidan lite snabbare och förbättrat surfupplevelsen i surfplattor
Information & Feedback