3 482 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
kan inte komma på någon bra rubrik
Hej, jag hittar verkligen inte på någon bra rubrik på denna fråga. Ska beställa en powerport och en annan modell av uttag från http://www.yatego.com. Det står på den andra prylen jag ska beställa att den finns i färgerna: weiß, silber eller CN
Vad sjutton är CN för nåt? Rostfritt? Alu?
Någon som har nån idé?
Jag har mailat dem och frågat men man kan inte lita riktigt på svaren där. Jag frågade hur man betalar med VISA på deras site och fick till svar "No problem" så...
Vad sjutton är CN för nåt? Rostfritt? Alu?
Någon som har nån idé?
Jag har mailat dem och frågat men man kan inte lita riktigt på svaren där. Jag frågade hur man betalar med VISA på deras site och fick till svar "No problem" så...
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 inlägg
Troligen Grafitgrå. Antracit ligger nära tillhands.
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 inlägg
Ok. Bra att du fick svar. Jag gick på "C" som i Carbon (kol)
Tyvärr ingenting...........perkele skrev:
Jag köpte min hos www.kuechenkonsum.de för ungefär samma pris.
Nu kan jag hyfsad tyska, men det verkar som de fattar lite engelska med.
Annars finns det ju hemsidor med gratis översättning. (nackdelen är att grammatiken inte alltid blir bra)
Jag beställde från Yatego som tydligen är nån del av kuechenkonsum... Försökte med engelska men det verkade inte vara nån direkt super-engelsk-kunnig människa jag fick tag i där via mail så jag använda mig av babelfish.altavista.com för översättningen och då blev det genast trevligare och jag blev önskad trevlig helg osvscreamin-daemon skrev:
Köpte en powerport för ett tag sedan för 500 spänn ifrån Tyskland, fast sedan kunde jag inte använda den av diverse byggnadstekniska anledningar så jag sålde den på blocket.se för 1000 kr.
Powerport är oskäligt dyra i Sverige av någon anledning...........
Powerport är oskäligt dyra i Sverige av någon anledning...........
Klicka här för att svara