Skulle det funka att två grannar (två villor) delar på ett borrhål? Poängen skulle vara att få ner kostnaden. Skulle man behöva borra så mycket djupare att det jämnar ut sig ekonomiskt. Vi har ca 5-7 met. till berget. Är det någon som gjort det, eller kan det rent av vara så att man inte får ?
 
Det är ingen vits. Ni behöver sannolikt två hål ändå.

Köp tillsammans så kanske ni kan pressa priset en aning!
 
det finns inte en enda krona at vinna på detta. ni behöver ju då dubbelt så långt borrhåål & det klarar man inte = man får bora 2 hål
ni kommer att få längre väg att gräva från hålet till huset = det blir dyrare.

Svaret är ett starkt NEJ
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.