Skulle det funka att två grannar (två villor) delar på ett borrhål? Poängen skulle vara att få ner kostnaden. Skulle man behöva borra så mycket djupare att det jämnar ut sig ekonomiskt. Vi har ca 5-7 met. till berget. Är det någon som gjort det, eller kan det rent av vara så att man inte får ?