1 426 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Kampanj på IKEA?
Hej alla glada!
tänkte höra om någon insatt människa vet om det kommer någon kampanj på IKEA snart, där man får en viss summa per 1000-lapp man handlar kök för? visst har det varit nåt sådant förut?
någon som vet?
tänkte höra om någon insatt människa vet om det kommer någon kampanj på IKEA snart, där man får en viss summa per 1000-lapp man handlar kök för? visst har det varit nåt sådant förut?
någon som vet?
Jadu, att fråga IKEA brukar inte vara lönt. För när jag skulle köpa IKEA kök i vintras så sa de att de inte skulle ha några fler såna kampanjer.
Ok tyckte jag och köpte mitt kök. Veckan efter så hade de likt förb****t 1000kr tillbaka för varje 10000kr man handlade för. Så det var ju bara att åka de 30milen t.o.r med köket för att få tillbaka några tusen... :/
Ok tyckte jag och köpte mitt kök. Veckan efter så hade de likt förb****t 1000kr tillbaka för varje 10000kr man handlade för. Så det var ju bara att åka de 30milen t.o.r med köket för att få tillbaka några tusen... :/
nej vad tråkigt MobbA! vi va iväg igår vi och köpte vårat kök, kändes som det inte fanns så mycket tid att invänta då vi har en liten en som ska passas in med barnvakt och jobb ska varvas med annat...så nu har vi vårat efterlängtade kök i huset, dock ej uppsatt, men ändå ;0)
Klicka här för att svara