Har varit och tittat samt diskuterat och fått lite offerter från 3 kaminbutiker som huserar i nordvästra skåne.
Eldabutiken Ängelholm
SpisMiljö Helsingborg
Eurofire Fleninge

Har fått ett väldigt bra bemötande från alla 3 ställena så inget mot det alls.

Eldabutiken och Spismiljö butiken kör på välkända kvalitetsmärken medans Eurofire verkar köra med lite mer okända märken (för mig som oinsatt svensson), en del polska och liknande.

Läser en del dåliga recensioner om Eurofire men de är flera år gamla, finns några nya dåliga med men det verkar vara mest om saker som fallit mellan stolarna m.m.

Jag ska ha in en kamin, det ska vara ett helhetsansvar från de som gör det. Jag ska inte göra mer än anmäla till kommunen att vi ska sätta in en och sen ska ansvarig firma göra rubbet inkl. sotare som provtrycker m.m.

Någon som har erfarenhet av någon av dessa 3 i modern tid som de kan dela med sig av?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.