Som rubriken lyder skulle jag vilja övervaka 2 dörrar och en korridor hemma, har hittat multi View dome kameror, men prislappen låg på 12k+ Finns det billigare lösningar?
Vill ha en diskret lösning. Tänker mig en lösning som fanns i vissa affärer när jag var liten en boll med en massa linser på de var dock inte diskreta
Vill ha en diskret lösning. Tänker mig en lösning som fanns i vissa affärer när jag var liten en boll med en massa linser på de var dock inte diskreta
Ok, är det inte bättre att ha kameror på utsidan?
Vill du ändå ha på insidan så skulle jag sätta kameror så här för det. Finns säkert fler alternativ
Ännu bättre kunde vara att ha ytterdörrs kameran på utsidan, korridorkameran längst till vänster på gavelväggen istället. Då kan man inte smyga sig på kameran bakifrån, men det kräver fler kameror på utsidan för att bli helt bra. 2,8mm objektiv är nog bra.
Vill du ändå ha på insidan så skulle jag sätta kameror så här för det. Finns säkert fler alternativ
Ännu bättre kunde vara att ha ytterdörrs kameran på utsidan, korridorkameran längst till vänster på gavelväggen istället. Då kan man inte smyga sig på kameran bakifrån, men det kräver fler kameror på utsidan för att bli helt bra. 2,8mm objektiv är nog bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Kickstarta Arlo pro 2 litium ion kamerabatterier
El -
Anslag till äldre Santex (2003) skjutdörrar
Altan & Uteplats -
Säljes: Elfa skjutdörrar vit glas/spegelglas, 3050x2400, 4 dörrar - Trelleborg
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Vilken färg till hallen som har dörrar med ncs s0502-y?
Färg, Måla & Tapetsera -
Innerdörrar 9x21 slätt Cello
Säljes, Uthyres & Skänkes