Alla element i huset funkar utom garageelementet. Jag försöker identifiera problemet och hitta lösningen.
Jag har gjort följande:
1. Ventilhuset till elementet funkar, piggen fjädrar som den ska.
2. Luftat elementet.
3. Tömt elementet på gammalt vatten som legat i.
5. Kollat cirkulationspump, funkar.
6. Trycket är på 1,2 bar.
7. Vatten finns i elementet till- och frånrör men det är kallt.
8. Vattenflödet fortsätter förbi garaget (de bild) kan det bero på höjden? Vad gör jag åt det?
9. Varför fungerar inte avtappningen (se bild)? Jag vrider men avtappningen öppnar inte. Kallvatten finns i röret, det vet jag, borde rinna ut.