Hejsan
Vårt Myresjöhus levereras 16 maj. JIPPI
Nu måste vi ta ställning till vi vill ha nån slags list ovanför fönstrena ?? ....för att motverka kallras....vi har fönsterpartier som går ner till golvet...
Så vad är detta? Är det absolut nödvändigt? Hur kommer det att se ut??? Är det nån som har bilder på sådana lister när de sitter på plats så att säga???
Tacksam för svar...
Ja, jag är en byggarnybörjare =)
Nora