Håller som bäst på att ta in offerter på fönster till en glasveranda. Kommer att vara spröjsade fönster (kulturfönster, allmoge), i verandan är det 5 st fönster om totalt ca 8 kvm glasyta.
Har fått in priser på både 2+1 (U 1.4) och 1+1 (U 1.8) med en prisskillnad som skulle innebära en återbetalningstid på ~20 år.
Vill helst inte ha element under fönstren utan golvvärme istället, behöver man vara orolig för kallras eller att man upplever det som dragigt att sitta nära fönstren med U 1.8?