Hej,
Vi är påväg att byta ut befintligt fönster och altandörr mot ett större skjutglasparti men förstår att det ofta medför stora mängder kallras. Min tanke är att motverka detta med att lägga in golvvärme första 40cm intill fönstret. Någon som har några andra vettiga lösningar eller ser några risker? Var orolig om värmen från golvvärmen möter kall luft i höjd med slingorna går och skapar kondens under golvet?
Har ej vattenburen bostad.
tacksam för svar!