3 749 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
Kakelhuset Karlskrona
Tänker att forumet är till för att dela erfarenheter och jösses...Det har vi efter att ha anlitat Kakelhuset i Karlskrona! Ingen info kring förseningar vi pratar veckor... och extremt otrevligt bemötande av offerttecknaren är det jag som kund upplevde som mest stressande och direkt obehagligt. Förstår inte att de, i en sån liten stad som vår och med så många missnöjda kunder, överlever... men många tänker väl som oss "det där kan inte stämma"...Följaktligen inga rekommendationer från min sida däremot kommer jag göra det jag kan för att så få som möjligt ska ingå avtal med dem utan att veta vad de gör! Behöver du höja blodtrycket så är det kanske ändå idé att prova
T o m den opartiska konsumentvägledare kunde säga att det är ovanligt att samma företag dyker upp i ärenden men just Kakelhuset är frekvent förekommande..Säger en del! Arbetet hos oss avbröts på firmans initiativ då vi önskade besked om när de ämnade fortsätta påbörjat arbete - oxå ett sätt att lösa konflikter på.. Räkningen saltades och de timmar som sattes upp för det påbörjade arbetet var inte i överensstämmelse med verkligheten. Det vet vi eftersom vi var hemma när hantverkaren var hos oss. Missnöjd är bara förnamnet som en sammanfattning av min erfarenhet!
Moderator
· Stockholm
· 57 843 inlägg
Ren nyfikenhet:
Vad var skälet till att du anlitade firman? Bra pris, bra första intryck?
Vad var skälet till att du anlitade firman? Bra pris, bra första intryck?
Definitivt ett bra intryck! Kändes seriöst och tryggt vilket gjorde att jag tänkte att de som gav dåligt omdöme kanske inte fått lika bra kontakt som vi...Därför blev magplask lite tristare...Priset vi fick för helheten tänker jag nog var som det är för det mesta. Kändes helt OK.
Klicka här för att svara