byggt om köket och fått omkaklat. Jag är inte riktigt nöjd. För många linjer som inte harmoniserar, ojämnt, många kapningar mm. Vad tycker ni? Tips på hur man ska planera kaklingen för bästa intryck?

• Omkaklad köksvägg med ojämnt placerade vita plattor, synliga kapningar och linjer som inte harmoniserar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Inte det lättaste det där, kräver rätt mycket mätningar för att komma på vad man börjar bäst. Hade utgått från sågade hörnet med hel platta och sen gått ner och bakåt/framåt.

T Tolvan Tolvansson skrev:
byggt om köket och fått omkaklat. Jag är inte riktigt nöjd. För många linjer som inte harmoniserar, ojämnt, många kapningar mm. Vad tycker ni? Tips på hur man ska planera kaklingen för bästa intryck?
Riktigt dåligt planerat, ser ut som man hade kunnat få det riktigt bra med planering (flera lösningar som hade gett bra resultat)

Kan man lägga en skiva (L-formad) uppepå det horisontella området?
Tror det skulle hjälpa upp intrycket av befintlig kakling avsevärt, blir nog samtidigt svårt att linjera upp all de där nivåerna på ett bra sätt utan något som bryter av.

Paul-Staffanstorp
Ja, det var ju mindre lyckat...

Jag hade dock hellre lagt en liten peng på en granitskiva av 20mm granit att lägga ovanpå såsom föregående skribent.

• Gilla
Lopex
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.