T turbosaab skrev:
Var står det att detta forum är för yrkesfolk och endast yrkesfolk? Trådskaparen har kanske ett intresse av att förstå lite djupare hur det fungerar?
Man kan vilja fördjupa sig inom ämnet även om man har sakkunnigt yrkesfolk som utför jobbet.
Alla vet ju att det bara är elektriker som får hantera en spade, hålet ingår i en del av förläggningen! :)

lite ironi, givet som du skriver, guld att veta vad man vill/få tips, alla installatörer kanske inte kommer med diverse tips.
 
  • Gilla
Manhunter
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.