Någon som byggt deras "Lilla Herrgården"?
Var och kikade i ett sådant idag och det var bara så snyggt!
De bygger lösvirke, så det kommer inte i färdiga moduler, vilket vi trodde från början.
www.ka-byggteknik.se
Var och kikade i ett sådant idag och det var bara så snyggt!
De bygger lösvirke, så det kommer inte i färdiga moduler, vilket vi trodde från början.
www.ka-byggteknik.se
Severus skrev:
Får komma med en annan fråga, vad kostara de? måste väl gå på lite mer än ett modul hus anar jag.
Klicka här för att svara
