Någon som byggt deras "Lilla Herrgården"?

Var och kikade i ett sådant idag och det var bara så snyggt!

De bygger lösvirke, så det kommer inte i färdiga moduler, vilket vi trodde från början.

www.ka-byggteknik.se
 
  • Hus.jpg
Severus skrev:
Någon som byggt deras "Lilla Herrgården"?

Var och kikade i ett sådant idag och det var bara så snyggt!

De bygger lösvirke, så det kommer inte i färdiga moduler, vilket vi trodde från början.

www.ka-byggteknik.se

Får komma med en annan fråga, vad kostara de? måste väl gå på lite mer än ett modul hus anar jag.
 
under 1,3 mille inkl grund fast utan betongen. Plus stommontage.

Inte illa, då de har så mycket "lull" från början.
Läste på hemsidan så mycket man får för pengarna.
 
"Läste på hemsidan så mycket man får för pengarna."

Klart dom säger de ? ;)
 
Wodie skrev:
"Läste på hemsidan så mycket man får för pengarna."

Klart dom säger de ?  ;)
Tja...säger dem att det ingår ditten och datten i leveransen så utgår jag från det.
Varför annars ha en leveransbeskrivning?
 
jaha, du har läst va man får.. trodde de bara stog så... :).. då e ja me.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.