Tidigare har TT rapporterat att HD beviljat resning i "Marina"-mordet.
Nu rapporterar TT följande
"Men det är fortfarande osäkert när en ny rättegång i hovrätten kan starta."
Jag har inte sett något innan om att HD returnerat målet till hovrätten, utan uppfattat att det är HD som ska ta det.
Någon som vet hur det faktiskt ligger till?